درباره ما

مد یکی از شاخصه‌های زندگی اجتماعی امروز است. بدون توجه به مد، زندگی این روزها، قدر مسلم چیزهایی کم دارد. از دل مد، اما، برندها سربرآورده‌اند که در تعامل با مد و مدگرایی چرخه‌ای از زیبایی پدید آورده‌اند. برندسازی محصول تعامل پویای مد و برندهاست و با زیبایی، نسبتی خویشاوندی دارند.

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که هر روز کوچک‌تر از روز پیش می‌شود. عبارت دهکده واحد جهانی هر روز بیشتر خودنمایی می‌کند و در این جهان، برنده کسی است که حرفی برای گفتن داشته باشد. از سوی دیگر جامعه ما، با بیش از 3 هزار سال تاریخ و فرهنگ، باید بتواند سخنی بگوید، که سخن خودش باشد. لباسی بپوشد که طرح و رنگ و شکل‌اش ایرانی باشد. آرایشی داشته باشد؛ ایرانی.

مدآنلاین دریچه‌ای است برای ورود به این فضا. دریچه‌ای که به مفهوم واقعی بر روی سبک زندگی ایرانی- اسلامی باز می‌شود.

مدآنلاین پایگاه تخصصی حوزه مد است و با پوشش گسترده همه بخش‌های این حوزه تلاش دارد پاسخ‌گوی همه نیازها از یکسو و فعالیت‌های همه فعالان این حوزه از سوی دیگر باشد. به عبارت دیگر مدآنلاین می‌کوشد تا در جهت بومی‌‌سازی ایده‌ها و طرح‌های برندهای جهانی و کمک به فعالان حوزه داخلی، گام بردارد.

در این راستا و با توجه به طرح مباحث مد اسلامی- ایرانی، مدآنلاین فضایی گسترده برای پرداختن به مقوله‌های مختلف این مباحث فراهم آورده است.

براین اساس فعالیت‌های مدآنلاین در بخش‌های زیر تعریف شده است:

- پوشاک: گروه پوشاک شامل زیر مجموعه‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه

- طراحی: گروه طراحی شامل زیر مجموعه‌های طراحان، نقد ونظر

- جواهرات: گروه جواهرات شامل زیر مجموعه‌های زنانه و ساعت

- آرایشی و بهداشتی: گروه آرایشی بهداشتی شامل زیر مجموعه‌های آرایشی، عطر و ادکلن و سلامت

- دکوراسیون: گروه دکوراسیون شامل زیر مجموعه‌های خانه، چیدمان و خلاقیت، حیاط و باغ و اداری

- اتومبیل: گروه اتومبیل شامل زیر مجموعه‌های لوکس، سواری و شاسی بلند، نمایشگاه‌ها و موتورسیکلت

- عروسی: گروه عروسی شامل زیر مجموعه‌های خرید عروسی، مراسم و ماه عسل

هر کدام از این زیر گروه‌ها، شاخه‌های دیگری دارند و در مجموع تعداد زیر گروه‌های مدآنلاین به 82 بخش می‌رسد.

هدف از راه‌اندازی مدآنلاین طرح ایده‌ها و معرفی محصولات جهانی با هدف تاثیر بر تولید محصولات داخلی از یکسو و بومی‌سازی روش‌ها و طرح‌های مطرح جهانی از سوی دیگر و از همه مهم‌تر نگاه جامع به حوزه مد با استفاده از نظرات صاحب‌نظران داخلی و معرفی محصولات داخلی برندها و تولید‌کنندگان بوده است.

توجه به مد اسلامی به عنوان یکی از راه‌های بومی‌سازی روش‌ها و طرح‌های برتر جهانی و به ویژه جهان اسلام در ایران، از دیگر اهداف راه‌اندازی این پایگاه بوده و تلاش داریم تا با همکاری فعالان و کارشناسان این حوزه به الگو و معیار مورد نظر و مقبول جامعه ایرانی- اسلامی دست پیدا کنیم.

از سوی دیگر، وجود فضای آشفته حوزه مد در فضای مجازی و فعالیت تا حدودی کم رنگ و پراکنده در این بخش، باعث شد تا راه‌اندازی پایگاهی جامع و حرفه‌ای و ساماندهی مشکلات در این بخش را در زمره رسالت‌های خود تلقی کنیم.

مدآنلاین در مهرماه 1393 بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت و به انتشار اخبار و اطلاعات از تازه‌ترین طرح‌ها و محصولات داخلی و خارجی با هدف دسترسی به بهترین‌ها، می‌پردازد.

بر این اساس رسالت خود می‌دانیم تا به شرح زیر به انتشار اخبار و اطلاعات در همه بخش‌های حوزه مد بپردازیم:

- ارائه راهکارهای ارتقای برندهای داخلی از طریق مشاوره و طرح نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی حوزه مد

- معرفی طراحان برتر داخلی از طریق ارائه تازه‌ترین طرح‌ها و ایده‌های آن‌ها

- تلاش برای شناساندن هر چه بیشتر برندهای داخلی با معرفی شرکت‌ها و محصولات آن‌ها

- ارائه الگوی مناسب مد ایرانی- اسلامی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان ایرانی و جهان اسلام و فعالان بخش خصوصی در این حوزه

- بهره‌گیری از نظرات اساتید و شخصیت‌های دانشگاهی در حوزه‌های جامعه شناسی، روانشناسی، اقتصاد، مدیریت، بازاریابی و تبلیغات به منظور ارائه راهکارهای مناسب در جهت بهبود هر چه بیشتر حوزه مد در کشور

- ارائه تازه‌ترین طرح‌ها و ایده‌های شرکت‌ها و برندهای مطرح جهانی

- معرفی تازه‌ترین محصولات بین‌المللی در حوزه مد

- نیازسنجی از طریق دریافت نظرات کاربران و مصرف‌کنندگان محصولات داخلی و ارائه الگوهای مطلوب و متناسب با جامعه ایرانی

- ارائه الگوی مناسب و حرفه‌ای از یک پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه مد در فضای مجازی

                                                                     

                                                                                                              مدآنلاین